  • 1. Data: 2010-11-09 17:18:19
    Temat: wyrok TK, interpretacja
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Witam.

    Trybunał wydał wyrok. Wyrok jak wyrok, podstawa do dyskusji na psp jak
    znalazł. Dziwne, że tak się nie dzieje.

    Ciekawe jednak jest jak jest ten wyrok komentowany w prasie.
    "TK: sądowy zakaz publikacji jako zasada nie narusza konstytucji"
    "Sądowy zakaz zagraża wolności słowa" - bez linków, do wyguglania.

    Nie wiem /i nie chcę wiedzieć/ o co chodzi w kontekście politycznym jednak
    narzuca mie się stary kawał o zajęciu w dwuosobowych zmaganiach
    zaszczytnego drugiego miejsca i przeciwniku zajmującym bylejakie
    przedostatnie.

    --
    pozdro
    poreba