  • 1. Data: 2010-11-09 22:52:46
    Temat: Ciąża, koniec umowy i zwolnienia grupowe
    Od: " ania" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam, mam pytanie odnośnie ochrony kobiet w ciąży.
    Mam umowę na czas określony do końca grudnia, na dzień 31 grudnia będę w 14
    tygodniu ciąży, z tego co wiem to pracodawca ma obowiązek przedłużyć mi umowe
    do czasu porodu.
    Pod koniec roku w firmie mają być zwolnienia grupowe. Co one dla mnie
    oznaczają. Czy pracodawca rowniez w takim przypadku misi mi przedłużyc umowe?

    Dziękuję za inormacje, pozdrawiam Ania

  • 2. Data: 2010-11-09 23:19:30
    Temat: Re: Ciąża, koniec umowy i zwolnienia grupowe
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 09-11-2010 23:52, ania pisze:
> [...]
    > tygodniu ciąży, z tego co wiem to pracodawca ma obowiązek przedłużyć mi umowe
    Tak, do dnia porodu.
    (zakladajac, ze na 31 grudnia, bedziesz w juz 4 miesiacu ciazy. Nie mam
    pojecia, jak sie to liczy, wiec sie nie wypowiadam, czy 14 tydzien, to
    juz 4 miesiac.)

    Tu sa podane przeliczenia tydzien ciazy -> miesiac ciazy. Chyba sie
    lapiesz :). Nie wiem, czy wg prawa tez sie tak liczy, czy nie.

    http://www.babyboom.pl/forum/ciaza-porod-polog-f14/j
    ak-liczyc-miesiace-ciazy-4402/

    > Pod koniec roku w firmie mają być zwolnienia grupowe. Co one dla mnie
    > oznaczają.
    Nic.*

    Czy pracodawca rowniez w takim przypadku misi mi przedłużyc umowe?
    Tak.*

    *) przy zalozeniu, ze bedziesz w 4 mies. ciazy.

    --
    Adam