  • 1. Data: 2005-03-03 09:01:14
    Temat: śledzenie drugiej osoby - czy to legalne?
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Skomplikowana historia rodzinna, sprawy sądowe, leczenie psychiatryczne, itp.
    Opisz clou obecnego problemu: byłem najprawdopodobniej śledzony, czego
    efektem jest, że chora psychicznie mama poznała adres opiekunki naszego
    dziecka i wtargnęła do jej domu. Adres był trzymany w tajemnicy, boimy (ja,
    rodzina) się o zycie dziecka.
    Czy śledzenie, jako takie, podpada pod jakiś paragraf?

    Pozdrawiam,

    igoR

  • 2. Data: 2005-03-03 11:13:22
    Temat: Re: śledzenie drugiej osoby - czy to legalne?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik === igoR === napisał:

    > Czy śledzenie, jako takie, podpada pod jakiś paragraf?

    Nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-03-03 12:37:47
    Od: "WWW.FALCOM.NET.PL" <...@...1>

    Mi sie wydaje ze sledzenie i inwigilacja (zdjecia,podsluchy) ma.

    Ale jak udowodnic ze ktos idzie za Toba a nie ze jest np. na spacerze...

  • 4. Data: 2005-03-03 12:56:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d06jop$pr6$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy śledzenie, jako takie, podpada pod jakiś paragraf?

    Samo śledzenie nie. Wtargnięcie jest przestępstwem.

  • 5. Data: 2005-03-03 13:30:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "WWW.FALCOM.NET.PL" <...@...1> napisał w wiadomości

    > Mi sie wydaje ze sledzenie i inwigilacja (zdjecia,podsluchy) ma.

    samo sledzenie nie i nie moze mie bo to bedzie sprzecne z konstytucja

    P.