  • 1. Data: 2005-03-02 23:02:50
    Temat: nt programow do obslugi kancelarii
    Od: "oloix" <o...@t...pl>

    witam szanownych panstwa

    jezeli sa na tej grupie ludzie pracujacy w kancelariach prawnych lub innego
    rodzaju firmach prawniczych, to mialbym pytanie...
    jestem w kropce, czy moglibyscie mi panstwo polecic jakies oprogramowanie
    ktorego uzywacie i ktore moglibycie polecic. ktorego oprogramowania waszym
    zdaniem nei powinienem dotykac?

    chodzi mi oprogramowanie do obslugi firmy a nie oprogramowanie oferujace
    jakiegos rodzaju pomoc prawna typu np lex

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi
    Michal

    --
    *** gg:3423177 | tlen: oloix ***