  • 11. Data: 2005-09-08 06:59:36
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 06 Sep 2005 00:08:32 +0200,
    Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> screamed:

    > Zauważ, że 99% skrzynek w domkach jednorodzinny ma taką cechę od dawna i
    > jakoś plagi wyjmowania listów w Polsce nie ma.

    Od domu do domu trzeba się nałazić. W bloku na przestrzeni stukilku metrów
    masz wszystko podane na tacy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 09:07:47 user up 10728 days, 21:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Asking if computers can think is like asking if submarines can swim.

  • 12. Data: 2005-09-09 06:05:30
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dfhs7t$at3$1@news.onet.pl
    użytkownik *Tomasz* napisał(a):

    > To teraz beda na maxa spamowac skrzynki pocztowe bez pomocy PP

    Tego właśnie się obawiam. A już wywalczyłem z pocztą, że nie wrzucają mi
    żadnych gówien :/

    --
    Big Jack
    //////