  • 1. Data: 2006-05-22 22:01:29
    Temat: skręcenie nogi
    Od: twiza <b...@t...pl>

    Czy za skręcenie nogi można uzyskać odszkodowanie z PZU
    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-05-22 22:51:31
    Temat: Re: skręcenie nogi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    twiza [###b...@t...pl.###] napisał:
    > Czy za skręcenie nogi można uzyskać odszkodowanie z PZU

    To zależy jakie się ma ubezpieczenie i w jakich okolicznościach do
    zdarzenia doszło. Zawsze mozesz otrzymać odszkodowanie z tytułu
    nieszczęśliwego wypadku (za skręconą kostkę dają 5-8%). Ewentualnie,
    jeśli do skręcenia doszło z czyjejś winy, to dodatkowo z tytułu jego
    odpowiedzialności cywilnej.

  • 3. Data: 2006-05-23 08:24:30
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Czy za skręcenie nogi można uzyskać odszkodowanie z PZU
    > --

    Można

    Tomek

  • 4. Data: 2006-05-23 09:45:08
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    twiza wrote:
    > Czy za skręcenie nogi można uzyskać odszkodowanie z PZU

    Można.

    (o ile ma sie stosowną polisę)

  • 5. Data: 2006-05-23 14:18:33
    Od: "Mariusz" <m...@p...pl>

    > Można

    Tzn idę ulicą, skręcam nogę i idę do PZU po kasę?? Tak bez polisy itp itd?
    ;-P

    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2006-05-23 15:16:31
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Tzn idę ulicą, skręcam nogę i idę do PZU po kasę?? Tak bez polisy itp itd?
    > ;-P

    Jeżeli jesteś ubezpieczony w PZU to idziesz do PZU.

    Tomek

  • 7. Data: 2006-05-23 21:27:02
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Mariusz wrote:

    > Tzn idę ulicą, skręcam nogę i idę do PZU po kasę?? Tak bez polisy itp
    > itd? ;-P

    Pytanie było tylko, czy można. Można.

    Tak samo, jak można dostać odszkodowanie za np. skradziony pojazd.

    A że trzeba było wcześniej pamiętać o zawarciu odpowiedniej umowy, to
    chyba oczywiste ;->

  • 8. Data: 2006-05-27 22:14:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2006 00:51:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ewentualnie,
    > jeśli do skręcenia doszło z czyjejś winy, to dodatkowo z tytułu jego
    > odpowiedzialności cywilnej.

    Dziś przy Gelerii Mokotów widziałem kobietę trzymającą się za kostkę i
    dwóch policjantów piszących jakąś notatkę, pewnie ta kobieta będzie się
    ubiegać o odszkodowanie od budowlkańców, którzy rozgrzebali teren...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl