  • 1. Data: 2006-05-22 21:40:02
    Temat: Zalesianie
    Od: "Sebel" <s...@d...pl>

    Czy ktoś się może orientuje gdzie można uzyskać poradę dotyczącą zalesiania
    gruntów za dotacje unijne?
    Chciałem się zapoznac z tematem, a wydał się bardziej skomplikowany niż
    przypuszczałem...
    Chodzi mi o podejscie praktyczne tj. np. jak kupić odpowiedni grunt aby
    potem się nie okazało, że akurat tu na zalesianie zgody nie będzie...

  • 2. Data: 2006-05-23 10:02:25
    Temat: Re: Zalesianie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-22, Sebel <s...@d...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o podejscie praktyczne tj. np. jak kupić odpowiedni grunt aby
    > potem się nie okazało, że akurat tu na zalesianie zgody nie będzie...

    A co wygooglałeś?

    Renata

  • 3. Data: 2006-05-24 19:07:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 23 May 2006 10:02:25 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > A co wygooglałeś?
    Żeby guglać trzeba wiedzieć co w guglownicę zapuścić.
    Rozumiejąc jednak intencje pytaczowi zapodam: PROW, ARiMR, plan zalesienia,
    doradcy zalesieniowi, FAPA, premia zalesieniowa, ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2006-05-25 10:43:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-24, poreba <d...@p...com> wrote:

    > Żeby guglać trzeba wiedzieć co w guglownicę zapuścić.
    > Rozumiejąc jednak intencje pytaczowi zapodam: PROW, ARiMR, plan zalesienia,
    > doradcy zalesieniowi, FAPA, premia zalesieniowa, ;)

    I mówisz, że jak wpisze, to co napisał w poście (np. 'zalesianie' i
    'dotacje') to dostanie zero hitów?

    Renata

  • 5. Data: 2006-05-26 16:56:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 25 May 2006 10:43:30 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > I mówisz, że jak wpisze, to co napisał w poście (np. 'zalesianie' i
    > 'dotacje') to dostanie zero hitów?
    Nie, dostanie ponad 24tys. z tego pierwszych 30 guzik dla niego warte.
    Po wpisaniu 3 pierwszych moich propozycji najlepsze co dla niego, ma na 2
    pozycji, niestety w MSPP, a na pierwszej też ogólnie. Ale jak pisałem,
    rozumiem Twoje intencje. Będziemy dalej na ten temat marnować łącza?

    --
    pozdro
    poreba