eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasie › Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Data: 2005-10-09 17:09:51
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tiger napisał(a):

    > Skoro kasjer zatrudnil sie w nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim
    beda sie klienci
    > wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy.

    Jakby mógł to pewnie by się nie zatrudnił. To żadna pożądana praca. To
    przymus ekonomiczny. Z czegoś trzeba żyć.
    Nie dość że praca beznadziejna to jeszcze klienci bez powodu (z jego
    punktu widzenia, bo on niczemu nie zawinił) pyskują. Postaw sie w jego
    położeniu.

    Jak to mówił pan C. "Jak piesek [klient] nie może ugryźć [kierownika],
    to przynajmniej obsika [kasjera]" Jest w tym jakaś mądrość :)



    > Jezeli mu to nie odpowiada - sa odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac,

    Te same lub inne organa powinien wykorzystać klient supermarketu, który
    jest z niego niezadowolony, a nie wyżywać się na "niewinnym" kasjerze.


    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Większość naszych błędów jest bardziej wybaczalna niż środki,
    którymi staramy się je ukryć."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1