  • 11. Data: 2007-12-06 13:17:14
    Temat: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Marx pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz":

    > No gdzie?
    > "a Pana poprosić aby w razie dostarczenia przesyłki nie
    > odbierał Pan jej"
    >
    > A co autor mial na mysli to mnie nie interesuje. Napisali, ze mam nie
    > odbierac przesylki i tak tez zrobie. Wlasnie w reku trzymam aviso...

    Pozostaje pytanie, czy chciałeś kupić to coś, czy robić zamęt. Owszem
    poczta nawaliła, ale konsekwencjami obarczasz sprzedawcę, który w tym
    przypadku zachował się ok.

    Arek

  • 12. Data: 2007-12-06 16:25:47
    Od: "Marx" <m...@g...com>

    > Pozostaje pytanie, czy chciałeś kupić to coś, czy robić zamęt.

    Sadzisz, ze lubie tak sobie zamawiac rzeczy i potem robic sklep na szaro?
    Zle sadzisz.
    Chcialem, w miedzy czasie plany mi sie zmienily. Kupilem to samo gdzie
    indziej, osobiscie. Co nie zmienia faktu, ze jeszcze jedno takie moglbym
    miec bez najmniejszego problemu. Pieniadze tez nie sa raczej problemem.

    > Owszem poczta nawaliła, ale konsekwencjami obarczasz sprzedawcę, który w
    > tym przypadku zachował się ok.

    Zaraz mnie trafi.
    GDZIE ja napisalem, ze to wina sprzedawcy?
    Wrecz sprostowalem wyzej jak mi ktos to zarzucal.
    Czy ktos tutaj czyta posty? Czy tylko podstawia pod schemat?
    Ja WIEM, ze to NIE sklep, a PP zawinila...

    ehh...