  • 1. Data: 2004-10-24 10:09:38
    Temat: skladka
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym jak zarej.
    dzialalnosc.
    Podobno nie moge jej zatrudnic.
    pozmocy!
    --
    _____________________
    virus

  • 2. Data: 2004-10-24 10:10:40
    Temat: Re: skladka
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Virus" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    > jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym jak zarej.
> [...]
    sorka
    chyba nie na ta grupe...

  • 3. Data: 2004-10-25 11:22:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Virus <r...@i...pl> w poście
    napisał, co następuje:
    > prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla
    > studia i jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym
    > jak zarej. dzialalnosc.

    Alez mozesz ja zatrudnic. W naszym demokratycznym panstwie nikt Ci tego nie
    zabrania.
    Tylko, ze nie oplaci sie Wam to.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2004-10-25 13:30:41
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SDD pisze:

    > Użytkownik Virus <r...@i...pl> w poście
    >
    > Alez mozesz ja zatrudnic. W naszym demokratycznym panstwie nikt Ci tego
> [...]

    A co to znaczy "ubezpieczona" ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-10-27 09:09:50
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Virus napisał(a):
    > prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    > jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym jak zarej.
> [...]

    Zatrudnić chyba nie możesz, ale spokojnie możesz zgłosić ją do
    ubezpieczenia zdrowotnego jako członka rodziny...

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 6. Data: 2004-10-27 12:18:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004, Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:

    > + Virus napisał(a):
    > + > prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona
> [...]

    ...można poprosić o podstawę prawną ?
    To iż u podatnika zatrudniającego małżonka trzeba przeprowadzić
    kontrolę to oczywiste: albo chory jakiś ;) albo "coś kombinuje"
    bo na ogół obywatele nie lubią płacić podatku od tych samych
    pieniędzy dwa razy :]
    Ale żeby zaraz zakazane było... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-11-07 17:19:19
    Od: "Termit" <t...@t...pl>

    Witam!!!
    Zgodnie z ustawą z 13 października o sus art.8 ust.11 za osobę
    współpracującą uznaję się m.in. współmałżonka w związku z tym możesz
    ubezpieczyć swoją żonę, ale jako osobe współpracującą, wówczas będziesz
    odprowadzał za nią składki w takiej wysokości jak za osobę prowadzącą
    działalność.

    Pozdrawiam :)
    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:clnon3$g9a$1@inews.gazeta.pl...