  • 1. Data: 2004-10-24 12:58:14
    Temat: Uszkodzony paragon
    Od: Tomasz Skórka <s...@s...pl>

    Witam,
    W butach kupionych około 6 miesięcy temu pękły obie podeszwy i w
    związku z tym chcę je zareklamować. Niestety paragon uległ "lekkiemu"
    zniszczeniu i nie wiem czy mam jakieś szanse na powodzenie w reklamacji.
    Skan paragonu jest tutaj:

    http://tinyurl.com/64z2k

    Czy wszystkie potrzebne rzeczy są na nim zawarte? Wolałbym wiedzieć na
    czym stoję zanim wybiorę się do sklepu z reklamacją...

    Tomasz Skórka

  • 2. Data: 2004-10-24 13:09:01
    Temat: Re: Uszkodzony paragon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <clg8s1$mdg$1@atlantis.news.tpi.pl>, Tomasz Skórka wrote:
> [...]
    > Czy wszystkie potrzebne rzeczy są na nim zawarte? Wolałbym wiedzieć na
    > czym stoję zanim wybiorę się do sklepu z reklamacją...

    Paragon jest ok, ale kupiłeś ponad 6 miesięcy temu i będziesz miał spore
    MZ kłopoty z reklamacją. O ile sprzedawca jej nie uzna lub Ty nie masz
    gwarancji na to obuwie wykraczającej ponad 6 miesięcy i dopuszczającej
    tego typu uszkodzenia, to czeka Cię najprawdopodobniej zabawa z
    rzeczoznawcą. Przeszukaj archiwum grupy (groups.google.com) po
    "niezgodność z umową" lub/i zapoznaj się z
    www.federacja-konsomentow.org.pl.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-10-24 13:13:07
    Od: "RaMoon" <r...@o...pl>

    > Czy wszystkie potrzebne rzeczy są na nim zawarte? Wolałbym wiedzieć na
    > czym stoję zanim wybiorę się do sklepu z reklamacją...

    Oczywiscie. Nie widze zadnego problemu.

    Pozdrawiam RaMoon