  • 1. Data: 2003-04-09 16:36:24
    Temat: skazany przez sad grodzki za to ze nie jestem z krakowa
    Od: "wkurzony" <a...@o...pl>

    jechalem sobie spokojnie ul.starowislna w kierunku Wieliczki,nagle z prawej
    strony nadjechał niespodziewanie z dużą prędkością ...... i zaczął manewr
    wyprzedzania.Skończyło się to uderzeniem w moje koło,odbił się i wylądował
    na słupie trakcyjnym(na dachu).Policjant stwierdził,że je jestem
    winien,ponieważ nie jestem z Krakowa.Tłumaczył mi ,że tak samo postąpiono w
    Warszawie z kierowcą z Krakowa.Po cichu zaproponował mi mandat 200zł.Nie
    zgodziłem się,więc sprawa wylądowała w sądzie grodzkim.W trakcie
    przesluchania rok pozniej to samo uslyszalem od policjanta przesłuchujacego
    mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł
    oraz 300 kosztów sądowych.

  • 2. Data: 2003-04-09 17:18:44
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik wkurzony <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b71i6k$lf5$...@n...onet.pl...
> [...]
    przesłuchujacego
    > mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat

    Zgłoś się po uzasadnienie wyroku na piśmie.
    Ciekaw jestem jego treści .Podaj ją na grupie .

  • 3. Data: 2003-04-09 17:22:46
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik wkurzony napisał:
    > jechalem sobie spokojnie[..]

    no juz, nie podniecaj sie tak
    wystarczy jak raz napiszesz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-04-09 17:31:26
    Od: "andy" <a...@g...pl>

    witam

    a rzeczoznawce wnioskowales?

    andy

  • 5. Data: 2003-04-10 09:20:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Zgłoś się po uzasadnienie wyroku na piśmie.
    > Ciekaw jestem jego treści .Podaj ją na grupie .

    Mysle, ze gosc kreci...
    Zamiast opisac co i jak probuje wyzywac sie na "krakusach"..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-04-10 09:23:16
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b73crb$6lb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Mysle, ze gosc kreci...
    > Zamiast opisac co i jak probuje wyzywac sie na "krakusach"..

    tak wyglada, wyprzedzali go z prawej strony? to co, po chodniku?

  • 7. Data: 2003-04-10 11:17:22
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > [...]
    >
    > Mysle, ze gosc kreci...
    > Zamiast opisac co i jak probuje wyzywac sie na "krakusach"..
    Nie wiem. Wiem natomiast, że takie rzeczy się zdarzają. I to od lat.
    Po prostu istnieją tacy...., którzy uważają, że mogą się wyżywać na Bogu
    ducha winnych przypadkowych ludziach tylko dlatego, że oni są z miasta, w
    którym inni tacy... wyżyli się na równie przypadkowych ludziach z ich
    miasta.
    W większej skali rzecz dotyczy państw i niezrozumienia pojęcia "ludność
    cywilna".
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 8. Data: 2003-04-11 12:00:05
    Od: "wkurzony" <a...@o...pl>

    > a rzeczoznawce wnioskowales?
    tak wnioskowałem dam odpowiedz być może jutro
    natomiast jeśli chodzi oszczegóły ja jechalem 40 km/h
    a (poszkodowany)??? twierdził policji że jechał 60km/h Seatem Ibiza
    i zarywając o mój prawy błotnik oraz uderzajac w opone koła odbil sie
    przewracając na dach lądował na słupie trakcyjnym na skrzyżowaniu ul
    .starowislnej-ditla
    policja ktora przyjechała po 2 godzinach przestawila mi samochod z środka
    skrzyżowania na pas zieleni i tam były robione zdjecia
    chce dodac ze na tym pasie na ktorym wyprzł seat przed skrzyzowaniem 2 m
    jest zaniżona pokrywa kanalu o 10 cm moj samochod to terenowy ford maverick
    kola 15x235x75 a kołko seata?

  • 9. Data: 2003-04-11 12:38:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "wkurzony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i zarywając o mój prawy błotnik oraz uderzajac w opone koła odbil sie
    > przewracając na dach lądował na słupie trakcyjnym na skrzyżowaniu ul

    No to jak bylo?

    Jak mogl "nadjechac z prawej" na ulicy, gdzie zadna przecznica nie dochodzi
    zprawej strony?

    Moze on jechal prawym pasem, a Pan lewym/srodkowym...
    Ale jesli tak to moze pan zmienil bez ostrzezenia pas
    i podczs zmiany pasa zajechal Pan biedakowi droge?
    Efekt - zerwany blotnik i uszkodzone przednie kolo.
    No bo po co malby Panu wjezdzac ktos w blotnik ?

    > policja ktora przyjechała po 2 godzinach przestawila mi samochod z środka
    > skrzyżowania na pas zieleni i tam były robione zdjecia

    To moze chodzilo temu Policjantowi o to, ze w Krakowie obowiazuja takie
    przepisy,
    ze nalezy usunac pojazdy po stluczce tak, by nie tamowaly ruchu.
    Wiem, ze jak na Warszawe, to ruch jest u nas niewielki, ale jak na Krakow,
    to skrzyzowanie Starowislna - Dietla jest to skrzyzowanie o dosc duzym
    ruchu.

    Wiec to najzupelniej normalne, ze usunieto samochod ze srodka skrzyzowania,
    gdzie tamowal ruch.

    > chce dodac ze na tym pasie na ktorym wyprzł seat przed skrzyzowaniem 2 m
    > jest zaniżona pokrywa kanalu o 10 cm moj samochod to terenowy ford
    maverick
    > kola 15x235x75 a kołko seata?

    Czyli sugeruje Pan, ze gosc zobaczyl dziure i z dwojga zlego wjechac w
    dziure
    czy w panski samochod wybral samochod ?

    Boguslaw