    From: "wkurzony" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skazany przez sad grodzki za to ze nie jestem z krakowa
    Date: Wed, 9 Apr 2003 18:36:24 +0200
    Sender: a...@o...pl@host122-27.crowley.pl

    jechalem sobie spokojnie ul.starowislna w kierunku Wieliczki,nagle z prawej
    strony nadjechał niespodziewanie z dużą prędkością ...... i zaczął manewr
    wyprzedzania.Skończyło się to uderzeniem w moje koło,odbił się i wylądował
    na słupie trakcyjnym(na dachu).Policjant stwierdził,że je jestem
    winien,ponieważ nie jestem z Krakowa.Tłumaczył mi ,że tak samo postąpiono w
    Warszawie z kierowcą z Krakowa.Po cichu zaproponował mi mandat 200zł.Nie
    zgodziłem się,więc sprawa wylądowała w sądzie grodzkim.W trakcie
    przesluchania rok pozniej to samo uslyszalem od policjanta przesłuchujacego
    mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł
    oraz 300 kosztów sądowych.