  • 1. Data: 2003-04-09 12:25:27
    Temat: Odmowa odpowiedzi
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Jest taki problem (przyklad wymyslony choc prawdopodobny):

    Przesluchanie swiadka:
    Przesluchujacy: Gdzie sa kluczyki od samochodu?
    Swiadek: Odmawiam odpowiedzi na pytanie (183 kpk)

    Swiadek nie musi mowic dlaczego odmawia odpowiedzi (moze np wiedziec ze w
    samachodzie jest np nielegalnie psoiadana przez niego bron )...

    No i co teraz ... jesli np do wyjasnienia sprawy niezbedne sa owe kluczyki
    do samochodu ?

    Czy sprawa moze trafic do sadu jako utrudnianie prowadzenia sledztwa ?

    I jakie to (i czy wogole) moze miec konsekwencje dla "swiadka"?

    Pozdrowionka śle Cray
    PS ... przyjmujemy ze samochodu nie da sie otworzyc bez kluczykow w zaden
    sposob
    ..........::::::::::@::::::::::..........
    c...@o...pl

  • 2. Data: 2003-04-10 21:14:14
    Temat: Re: Odmowa odpowiedzi
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PS ... przyjmujemy ze samochodu nie da sie otworzyc bez kluczykow w zaden
    > sposob

    Jeśli trzeba, to się otworzy i samochód przeszuka.

  • 3. Data: 2003-04-11 11:17:24
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Marcyś" napisał
    > Jeśli trzeba, to się otworzy i samochód przeszuka.
    Dobra ale jesli to bedzie np rzecz do ktorej sie nie da dostac .... albo
    znalesc .... bez tego co powie swiadek ?
    (nie wiem ... np jakies haslo albo cos takiego)

    Pozdrowionka śle Cray
    c...@o...pl

  • 4. Data: 2003-04-11 20:54:29
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra ale jesli to bedzie np rzecz do ktorej sie nie da dostac .... albo
    > znalesc .... bez tego co powie swiadek ?
    > (nie wiem ... np jakies haslo albo cos takiego)

    To zamiast hasła zastosuje się młotek.