  • 1. Data: 2003-02-24 11:19:44
    Temat: skarga pauliańska - opłaty, sposoby
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Zamierzam złożyć skargę pauliańska na dłużnika,który sprzedał firmę synowi. czy ktoś
    ma jakieś doświadczenia z takimi sprawami? jakie są opłaty od takiej skargi
    (podejrzewam że od wartości transakcji, która jest przedmiotem skargi) Jeżeli tak,
    to jak wydobyć od dłużnika ową umowę sprzedaży, którą chcę zaskarżyć?
    czarny

  • 2. Data: 2003-02-24 12:06:32
    Temat: Re: skarga pauliańska - opłaty, sposoby
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    A nie będzie ps-em po prostu dochodzona wierzytelność? Przeiciez actio pauliana ma na
    celu jednynie _wyegzekwowanie_ tego świadczenia. Ja bym tak zrobił ( choć to
    dywagacje teoretyczne, bo w praktyce nie sprawdzałem ).

    Depi.