  • 1. Data: 2003-02-24 10:10:25
    Temat: Parę pytań dot. kodeksu pracy (urlopy)
    Od: Abdul <a...@...pl>

    Witam,

    Czy ktoś będzie tak dobry i odpowie mi co mówi kodeks pracy na
    temat urlopów a szczególnie przypadków gdy :

    mam zaplanowany urlop a pracodawca odmawia mi jego udzielenia
    z tego co wiem, pracodawca musi mi wtedy wskazać najbliższy
    możliwy termin
    ale w jakim okresie ?
    już rozjaśniam
    powiedzmy, że mam zaplanowany urlop na początek lipca
    pracodawca odmawia udzielenia urlopu i teraz podaje termin
    czy może powiedzieć, że urlop to mogę ja sobie wziąć dopiero
    we wrześniu, październiku lub listopadzie, czy musi mi go udzielić
    jeszcze w okresie wakacyjnym ?

    pracodawca ma prawo trzeci rok z rzędu blokować urlop na okres
    wakacyjny ?
    czy są na to jakieś prawne sposoby żeby jednak iść na urlop w okresie
    wakacyjnym ?

    A.