  • 1. Data: 2002-09-26 06:30:04
    Temat: skarga na biuro podrozy rainbow tours
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    prosze o informacje gdzie moge poskarzyc sie na biuro podróży rainbow tours
    z łodzi które
    oszukało nas , prosze o adresy izb turystycznych federacji konsumentów itp.
    czy ktos moze sadzil sie z biurem podrózy o zwrot czesci opłaty za pobyt

    dziekuje
    jacek

  • 2. Data: 2002-09-26 11:04:54
    Temat: Re: skarga na biuro podrozy rainbow tours
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > czy ktos moze sadzil sie z biurem podrózy o zwrot czesci opłaty za pobyt

    Cześć
    Właśnie wczoraj moja siostra miała utarczke z dyrektorem firmy Ottokar - też w
    sprawie zwrotu pieniędzy za bilet, z którego nie mogła skorzystać z winy
    przewoźnika. Dyrektor sprawiał wrażenie jakby miał generalnie w d...reklamacje
    klienta. Wydawać by się mogło, że po wakacyjnych wpadkach przewoźnicy zaczną
    bardziej dbać o klienta - bzdura.
    Też wczoraj zamieściłem pytanie o kontakt z instytujcją państwową , która może
    narobić przewoźnikowi troche kłopotów.
    PIH jest pewnie pełnomocna w takich sprawach, ale może czegoś więcej się
    jeszcze dowiem.
    Mam prośbę: jeśli będziesz coś wiedział - daj znać na adres
    b...@w...pl
    ze swojej strony obiecuję to samo
    pzd
    Bartek