  • 1. Data: 2002-09-25 23:21:30
    Temat: firmy leasingowe!!!
    Od: "leo" <l...@h...pl>

    Czy nie ma mocnych na firmy leasingowe?
    W przypadku gdy spóźnisz się z zapłatą czynszu np. za samochód
    to nie dość że zabierają ci go, to jeszcze wymagają spłaty pozostałych
    czynszów mimo że praktycznie auta nie masz, to jeszcze np. po dwoch latach
    naliczają sobie odsetki w podwójnej wysokości odsetek ustawowych, i
    doliczają koszty np. 14 000. W sumie wychodzi że płacisz za coś czego nie
    masz 3 razy tyle ile zapłacilbyś kupując za gotówkę.
    CZY TO NIE JEST ZŁODZIEJSTWO???????
    Czy trzeba płacić taki haracz???

  • 2. Data: 2002-09-26 06:38:16
    Temat: Re: firmy leasingowe!!!
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    leo wrote:
> [...]
    > płacisz za coś czego nie masz 3 razy tyle ile zapłacilbyś kupując za
    > gotówkę. CZY TO NIE JEST ZŁODZIEJSTWO???????

    Jest, ale czy ktos Cie zmuszal do tego? Naprawde nie wiedziales w co sie
    pakujesz? Nie czytales umowy?
    Leasing w Polsce dzialal na troche partyzanckich zasadach i stad takie
    wynaturzenia, ale nie zmienia to faktu, ze za latwosc uzyskania trzeba
    placic... Firmy "krzak" tez "daja" kredyty bez zadnych poreczen...

    Pzdr
    Hubert
    hubert(maupka)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2002-09-26 07:02:09
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    racja juz ktos wczesniej napisal....czytajcie ludzie to co podpisujecie i
    nie sluchajcie reklam czy innych ogloszen, stwierdzajacych , ze niby leasing
    jest dla oszczednych

    z powazaniem:Lukasz C

  • 4. Data: 2002-09-26 09:51:28
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "leo" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie ma mocnych na firmy leasingowe?
    > W przypadku gdy spóźnisz się z zapłatą czynszu np. za samochód
    > to nie dość że zabierają ci go,....

    mam w leasingu, zdarzaja sie spoznienia i nik mi nie zabiera samochodu,
    wiec moze to wina firmy a nie instytucji leasingu?

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 5. Data: 2002-09-26 10:46:22
    Od: g...@p...onet.pl

    Trzeba jeszcze określić spóźnienie: 1 dzień, tydzień, miesiąc, 2 miesiące...
    Z reguły umowa precyzuje takie opóźnienia wraz z jego skutkami.

  • 6. Data: 2002-09-27 22:52:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Sep 2002, Hubert Grzegorzewski wrote:

> [...]
    >+
    >+ Jest, ale czy ktos Cie zmuszal do tego? Naprawde nie wiedziales w co sie

    Podejrzewam że najczęściej zamiarem była optymistyczna
    chęć opóźnienia innego haraczu :) (czytaj: wtopienia
    w koszt zamiast w amortyzację; zna ktos przypadek
    brania w leasing samochodu NIE dla DG ??)

    Pozdrowienia, Gotfryd