  • 1. Data: 2002-09-25 22:09:17
    Temat: Jakie sa koszty zalozenia SC?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Prosze o pomoc na temat kosztow zalozenia SC?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 2. Data: 2002-09-26 13:59:00
    Temat: Re: Jakie sa koszty zalozenia SC?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 00:09:17 +0200),
    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >Prosze o pomoc na temat kosztow zalozenia SC?

    Mniej wiecej takiej jak jednosobowej DG:
    a) wpis do ewidencji ok. 100zł od każdego wspólnika

    b) Rejestracja VAT (jeśli chcesz/musisz być VATowcem) -- koszt
    niezależny od ilości wspólników. Nie pamiętam ile, ale też w granicach
    100zł

    c) Podatek od wniesionych do spółki elementów. Teoretycznie można nic
    nie wnosić, ale mnie sie US czepiał, więc wniosłem 100zł.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-09-28 17:23:14
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> skribis:

    >b) Rejestracja VAT (jeśli chcesz/musisz być VATowcem) -- koszt
    >niezależny od ilości wspólników. Nie pamiętam ile, ale też w granicach
    >100zł

    w zwyklej DG 152

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatna gazeta: http://www.gazeta.sky.pl
    Life indeed can be fun, if you really want to {des'ree}

  • 4. Data: 2002-09-29 20:21:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 28 Sep 2002 19:23:14 +0200), "l:e:h"
    <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl> był(a) napisał(a):

    >w zwyklej DG 152

    No więc SC jest zwykła x ilość wspólników. A koszt jest zależny od
    gminy, która ustala to własnym sumptem. W Zabrzu było najpierw 114zł,
    potem 100zł. Nie jestem pewny jak jest teraz, ale te 100zł to kwota z
    Zabrza z kwietnia 2002, kidy dokonywałem ostatnich zmian...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)