  • 1. Data: 2005-07-13 16:51:05
    Temat: skarga kasacyjna-nie dostarczone pismo
    Od: "RobertR" <r...@h...pl>

    Czy mogę wnieść skargę kasacyjną do Naczelnego Sądu Administracyjnego na
    decyzję Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego który odrzucił wniesioną prze
    zemnie skargę na decyzję Ministra Infrastruktury?
    W uzasadnieniu odrzucenia mojej skargi podany jest powód nieterminowego
    wniesienia odpisów skargi.

    Problem w tym, że wezwanie do wniesienia odpisów skargi przyjęła osoba
    zupełnie nieupoważniona do przyjmowanie pism w moim imieniu (sąsiadka którą
    nie za bardzo znam i podczas mojej kilkudniowej nieobecności). Przekazując
    mi pismo z sądu wzywające do wniesienia odpisów skargi zostałem błędnie
    poinformowany o dacie wpłynięcia tego pisma(stad nieterminowo wniosłem
    odpisy skargi)

    W pismie oczywiscie istniej pouczenie, że mogę wnieść taką skargę (do NSA) i
    że skarga powinna byc sporządzona przez adwokata lub radcę prawnego.

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Robert