  • 1. Data: 2006-08-07 11:15:33
    Temat: serparacja a podział majątku
    Od: "Marta" <m...@g...pl>

    Czy jest jakaś różnica między separacją a rozwodem w kwestiach podziału
    majątku? Czy będąc separowana moja sytaucja prawna jest taka sama jak osoby
    samotnej, chodzi np o to czy w zeznaniach majątkowych muszę nadal umieszczać
    majątek męża z którym jestem w separacji? A jeśli nie to jak to jest w
    przypadku rozwodu i w ogóle jaka jest różnica między separacją a rozwodem w
    odniesieniu do kwestii związanych z posiadanym majątkiem?
    Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktos potrafił mi odpowiedziec na te pytania
    albo przynajmniej odesłał do odpowiednich paragrafów.

  • 2. Data: 2006-08-07 18:48:15
    Temat: Re: serparacja a podział majątku
    Od: "KM" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktos potrafił mi odpowiedziec na te pytania
    > albo przynajmniej odesłał do odpowiednich paragrafów.

    Nie ma żadnej