1. Data: 2004-08-27 13:30:24
Temat:wzór druku potwierdzenia odbioru w trybie kpa
Od:"szpaku" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z dotarciem do wzoru druku potwierdzenia odbioru przesyłki
doręczanej nie w trybie Prawa pocztowego, ale w trybie
administracyjnym, tzn. k.p.a.
Zresztą wzór druku tzw. "zwrotki" pocztowej także nie jest powszechnie
dostępny; prawdopodobnie poczta ustaliła go sobie wewnętrznymi
zarządzeniami, bo nie ma go w żadnym rozporządzeniu.
Pomóżcie proszę, bo inaczej będę zmuszony stosować pieczątkę o treści:
"W trybie k.p.a." na pocztowej zwrotce, zamiast zastosować inny
(czyt. właściwy) blankiet zwrotki.

Pozdrawiam
Mariusz
PS. Odpowiedź może być bezp. na priva

2. Data: 2004-08-27 19:40:46
Temat:Re: wzór druku potwierdzenia odbioru w trybie kpa
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szpaku" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

W znanych mi przypadkach, to albo adresat na kopii samego dokumentu
potwierdza odbiór czyniąc stosowną wzmiankę i podpisując się, albo też
stosowało się po prostu odpowiednie oświadczenie. Np. potwierdzam odbiór
decyzji sprawie zezwolenia na sprzedaż alkoholu nr .......... . I podpis.

3. Data: 2004-08-30 14:25:51
Od:"szpaku" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
treści:
> "W trybie k.p.a." na pocztowej zwrotce, zamiast zastosować inny

Sprawa już się wyjaśniła.
Stosowany przez większość wydawnictw akcydensowych druk zwrotki
pochodzi z aneksu do komentarza do k.p.a. i jest, jak większość
zamieszczonych tam wzorów pism i formularzy, jedynie przykładem,
ramowym wzorem, a nie drukiem obowiązującym powszechnie. Inaczej
sprawa wygląda ze zwrotką do kpc i kpk.

Mariusz