  • 1. Data: 2003-04-29 20:50:17
    Temat: pomocy
    Od: m...@o...pl

    potrzebuje pomocy komu przysługuje renta rodzinna .zmarł mi ojciec miałam
    zatwierdzone alimenty przez sąd on jednak nie pracował więc dostawałam je z
    zusu .czy przysługuje mi renta jeśli tak jakie jest prawo czy musi być
    przepracowane ileś lat abym dostała rente.(miał przepracowane ok.15 lat)
    czy są jakieś przepisy o których muszę wiedizeć
    pomocy!

  • 2. Data: 2003-04-30 07:21:45
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    I chyba w Zusie musisz się dowiedzieć.
    W mojej dalszej rodzinie był taki przypadek: zmarł ojciec rodziny, wszystkie
    dzieci dostały rentę po nim - dopóki chodzily do szkoły - a maksymalnie
    chyba uczące się dziecko do 25 roku życia.
    Nie wiem jak z tą pracą - bo tamten ojciec pracował.
    Najlepiej więc udać się do właściwego urzędu.