  • 1. Data: 2002-12-11 13:41:26
    Temat: samopał/gaz itp. w samochodzie
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,
    W związku z pewnymi niemiłymi wydarzeniami zastanawiam sie co moze grozic za
    zamontowanie np samostrzału lub jakiegos "niezdrowego" gazu w aucie, a
    szczegolnie gdy sie jakiemus, ze tak powiem nieautoryzowanemu uzytkowniowi cos
    stanie. Np. lezy portfel na siedzeniu ktos wybija szybe, bierze portfel i
    zostaje bez dloni, albo twarzy jezli sie schylil za bardzo. Oczywiscie sa to
    tylko rozwazania teoretyczne :)
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-12-11 17:01:37
    Temat: Re: samopał/gaz itp. w samochodzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Twórcy tego typu urządzenia może grozić kara pozbawienia wolności. Tym
    dłuższa, im poważniejsze obrażenia u klienta to urządzenie spowoduje. Ale
    popieram Cię, może jednak byłoby to dobre rozwiązanie.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-11 19:36:23
    Od: k...@p...onet.pl

    dzieki za info i poparcie :)
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-12-11 20:47:37
    Od: "Alex" <a...@w...pl>

    > Np. lezy portfel na siedzeniu ktos wybija szybe, bierze portfel i
    > zostaje bez dloni, albo twarzy jezli sie schylil za bardzo.

    A jesli w garazu zaloze sobie za brama kraty i podlacze do pradu
    na bramie umieszcze tabliczke ostrzegawcza Uwaga urzadzenie
    eletryczne wstep wzbroniony to jak by sie to mialo do prawa?

    Alex

  • 5. Data: 2002-12-12 18:13:22
    Od: "Grzechotnik" <g...@w...pl>

    najlepsza jest deska z gwożdziami z zadziorami na siedzeniu kierowcy
    strasznie bolesnie w dupie siedzi, a zwasze mogłes zostawić przypadkiem no
    nie:-) tylko można potem mieć samochód porysowany w moim garbatym zadziałało
    to wspaniale.

    NA rka

  • 6. Data: 2003-01-14 00:38:44
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Alex wrote:

> [...]
    > na bramie umieszcze tabliczke ostrzegawcza Uwaga urzadzenie
    > eletryczne wstep wzbroniony to jak by sie to mialo do prawa?

    był podobny wątek kiedyś (z rok temu albo dalej).
    pytałem się, czy jeżeli na swoim podwórku umieszczę wilcze doły, zapadnie z
    kolcami itd... to co...
    no i ogólna opinia na ten temat była raczej niekorzystna dla opcji b
    iernej acz stanowczej ochrony mienia (że tak to pozwolę sobie nazwać)

    pozdrav

    maHo