  • 1. Data: 2002-12-11 12:49:47
    Temat: Rozwiązanie umowy OC
    Od: "tom" <b...@w...pl>

    Witam
    Oto mój problem
    Zawarłem umowę OC w Hestii a nie wiedziałem że trzeba dzień przed upływem OC
    w PZU wypowiedzieć umowę. Poprzedni kilka razy zmianiałem ubezpieczycieli i
    nie wypowiadałem umów i wszystko było OK.
    Dostałem monit z PZU.
    Dzisiaj chciałem wypowiedzieć umowe w PZU ala pnai z okienka powiedziała że
    nie mogę i że nie przyjmie ode mnie wypowiedzenia.
    Jak to można rozwiązać, żeby nie mieć kłopotów?
    Pozdrawiam
    Tomek W.

  • 2. Data: 2002-12-11 15:13:47
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy OC
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "tom" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > nie mogę i że nie przyjmie ode mnie wypowiedzenia.
    > Jak to można rozwiązać, żeby nie mieć kłopotów?

    Umowę ubezpieczenia OC trzeba wypowiedzieć przynajmniej na dzień przed jej
    ekspiracją. Jeśli tego nie zrobiłeś umowa została automatycznie przedłużona
    na nowy okres i składka się należy. Możesz ją wypowiedzieć w każdym czasie,
    ale i tak będzie to w tej chwili skuteczne dopiero na koniec (tego nowego)
    okresu....
    Możesz spróbować nie zapłacić składki. Mają trzy lata na ściganie cię o nią
    i wtedy o odsetki...

    Co do tych poprzednich, kiedy nie wypowiadałeś:
    PZU ostatnio bardzo dba o swój wynik finansowy i zbiera grosik do grosika -
    tu każe zapłacić, tam urwie z odszkodowania. A ci inni to widać nędzne firmy
    były...

    Pzdr
    Brodek
    --