  • 1. Data: 2002-08-22 21:20:31
    Temat: sad pracy/wplata czesci naleznosci.
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    Witam.

    Wiec jest taka sytuacja. Byly pracodawca zalega z platnosciami
    za ostatnie miesiace pracy. Zostaly zlozone papiery w sadzie
    i czekam w tej chwili na wyznaczenie rozprawy. Dzisiaj
    wlasnie z wielki zdziwieniem zauwazylem, ze pracodawca
    zaplacil za jeden miesiec. Osobiscie mnie to cieszy, ale
    czy w takiej sytuacji musze cos zmieniac w zlozonych
    papierach? Czy dopiero po wydaniu wyroku zostanie
    uwzglednione to, ze pracodawca czesc tych pieniedzy
    zaplacil? Jak to jest?

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-08-23 11:11:39
    Temat: Re: sad pracy/wplata czesci naleznosci.
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

> [...]
    > papierach? Czy dopiero po wydaniu wyroku zostanie
    > uwzglednione to, ze pracodawca czesc tych pieniedzy

    Ano jest tak, ze powinienes 'poinformowac' o tym sad, w ten sposob,
    iz ograniczasz jednoczesnie zadanie pozwu do kwoty bedacej roznica
    pomiedzy twoim pierwotnym zadaniem a tym co dostales po wniesieniu
    pozwu. Czyli walisz do Sadu PISMO POWODA iz ograniczasz żadanie
    pozwu do kwoty X , a w uzasadnieniu piszesz dokladnie co i dlaczego,
    przy czym pamietaj o zadaniu odsetek od kwoty, ktora otrzymales
    po wniesieniu pozwu za okres od dnia kiedy powinienes dostac, do
    dnia w ktorym dostales to co pracodawca ci wplacil !

    Pozdro

    sap

  • 3. Data: 2002-08-23 13:57:48
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    > przy czym pamietaj o zadaniu odsetek od kwoty, ktora otrzymales
    > po wniesieniu pozwu za okres od dnia kiedy powinienes dostac, do
    > dnia w ktorym dostales to co pracodawca ci wplacil !

    Wielkie dzieki :) wlasnie o odsetki mi chodzilo :)

    Pozdrawiam
    Dan