  • 1. Data: 2002-08-22 20:41:37
    Temat: Mam takie pytanko
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiem gdzie wysłać więc wysyłam tu.
    ;)
    Mam do wykupienia mieszkanie wycenione przez administrację na ok. 65k PLN.

    Ile orientacyjnie wyniosą koszta sądowe - wpis do księgi wieczystej,
    notariusz itp ?
    Oraz jak wygląda sprawa z wykupem gruntu pod budynkiem ?
    W moim pionie są 4 mieszkania - muszę zapłacić za powierzchnię pod całym
    budynkiem (uuu...;), za powierzchnię odpowiadającą mojemu mieszkaniu czy też
    jego 1/4 (te 4 mieszkania w pionie) ?

    Z góry dzięki.