  • 1. Data: 2002-08-22 19:46:27
    Temat: 286 par.1
    Od: "lisek" <l...@p...gazeta.pl>

    Dobry Wieczór Wszystkim! :)

    jestem po raz pierwszy na waszej grupie więc wybaczcie że prosto z mostu i
    bez szuaknia w archiwum - sprawa pilna

    Dziś otrzymałem wezwanie z Komisariatu na moje nazwisko, stary (nieaktualny,
    dom rodzinny) adres zamieszkania gdzie nie nie podkreślono w jakim
    charakterze ale w sprawie o przestępstwo z art 286 par.1 KK. Doszukałem sie
    tego paragrafu ale za Chiny ludowe nie rozumiem. Proszę o wyjaśnienie czego
    dotyczy - mnie czy innej osoby, ewentualnie jakiego typu sprawy może
    dotyczyć

    Mój post jest próbą odpowiedzenia sobie o co chodzi bo staram sie być
    uczciwy w szerokim rozumieniu - jedyne przestępstwo to ponowne zdawanie
    prawka za punkty

    Proszę o pilną i fachową odpowiedź na grupie lub priv lub gg.

    Pozdrawiam i z góry thx
    Lisio

    l...@p...onet.pl
    GG 16511349

  • 2. Data: 2002-08-23 00:54:04
    Temat: Re: 286 par.1
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    lisek <l...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > prawka za punkty
    >
    > Proszę o pilną i fachową odpowiedź na grupie lub priv lub gg.

    Art. 286. § 1. - Dotyczy spraw o oszustwo.

  • 3. Data: 2002-08-23 09:10:17
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    lisek wrote:

> [...]
    > prawka za punkty
    >
    > Proszę o pilną i fachową odpowiedź na grupie lub priv lub gg.

    Może w charakterze swiadka? Powodzenia.
    kazik

  • 4. Data: 2002-08-23 10:05:45
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

  • 5. Data: 2002-08-23 22:30:43
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    s...@i...pl (Sebastian D-D) napisał(a):

> [...]

    Raczej na pewno w charakterze swiadka, bo art. 286 par.1 to dosyc powazne
    przestepstwo, wiec jesli autor bylby podejrzanym, pewnie zastosowanoby wobec
    niego areszt tymczasowy.

  • 6. Data: 2002-08-26 11:10:54
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Raczej na pewno w charakterze swiadka, bo art. 286 par.1 to dosyc powazne
    > przestepstwo, wiec jesli autor bylby podejrzanym, pewnie zastosowanoby
    wobec
    > niego areszt tymczasowy.

    E no bez przesady. Moze nie chodzi o oszustwo duzego kalibru.

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? >>> http://link.interia.pl/f163f