  • 1. Data: 2002-11-18 11:08:31
    Temat: rzeczoznawca - inaczej
    Od: "Beta" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tylko prosze nie odsylajcie mnie do ksiazki telefonicznej. Poszukuje
    rzeczoznawcy do spraw drzwi drewnianych mowiac po ludzku, a w jezyku
    rzeczoznawcow moze to brzmiec zupelnie inaczej, ale nie wiem jak.

    Po prostu chce powolac rzeczoznawce z terenu Warszawy ktory stwierdzi wady w
    moich drzwiach drewnianych. W ksiazce telefonicznej sa prawie sami
    wyceniajacy nieruchomosci, wydzwonilam chyba z 20 numerow i nikt nie byl w
    stanie mi pomoc. Jak sie tego w ogole szuka? Moze internet i ksiazka
    telefoniczna to za malo, ale naprawde nie wiem gdzie.

    Beta