  • 1. Data: 2003-07-02 05:52:18
    Temat: rzecz ruchoma?
    Od: "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl>

    jeszcze raz sie spytam, bo nie wierze ze nikt nie zna odpowiedzi na moje
    pytanie.

    Co to jest rzecz ruchoma?

    Czy definicja sprzedazy ratalnej:
    "sprzedaza na raty jest dokonana w zakresie dzialalnosci przedsiebiorstwa
    sprzedaz rzeczy ruchomej osobie fizycznej za cene platna w okreslonych
    ratach, jezeli wedlug umowy rzecz ma byc kupujacemu wydana przed calkowitym
    zaplaceniem ceny"

    w ktorej jest mowa o rzeczy ruchomej moze dotyczyc rowniez oplaty
    aktywacyjnej za podlaczenie internetu przez telewizje kablowa, kedy ta
    oplata jest rozlozona na 3 raty? Chodzi mi o to czy moge tu zastosowac
    przepis kodeksu cywilnego, ktory mowi o koniecznosci ustalenia dodatkowego
    terminu splaty raty?

    pozdr.

    Muzzy

  • 2. Data: 2003-07-02 08:13:31
    Temat: Re: rzecz ruchoma?
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Muzzy wrote:
    > jeszcze raz sie spytam, bo nie wierze ze nikt nie zna odpowiedzi na
    >
    > w ktorej jest mowa o rzeczy ruchomej moze dotyczyc rowniez oplaty
    > aktywacyjnej za podlaczenie internetu przez telewizje kablowa,

    Usluga podlaczenia do internetu to nie sprzedaz rzeczy ruchomej.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-02 12:33:20
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Rzeczami w rozumieniu kodeksu cywilnego są tylko przedmioty materialne.
    Opłata aktywacyjna za podłaczenie do internetu to świadczenie za usługe -
    nie jest to rzecz.