  • 11. Data: 2010-11-18 19:15:22
    Temat: Re: rozwód-alimenty
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4055db92-d143-401e-9c17-
    > A poniżej pisze:
    > czy takie moje "pisemko" załatwi sprawę?

    No ale co w związku z tym?
    Może ma chłopa powyżej uszu i jest tak zdesperowana i zdecydowana na
    rozwód, że zgodziłaby się nawet nawet na ustępstwa i dziwne "pisemka"
    wymagane przez męża. A pyta po prostu, czy takie "pisemko" odniesie w ogóle
    jakikolwiek skutek.

    K.

  • 12. Data: 2010-11-18 19:19:30
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > moze i brak, ale ja rowniez odbieram jej wpis w podobny sposob, czyli ze
    > to ona moze miec cos na sumieniu

    Ale wówczas to raczej jemu zależałoby na rozwodzie i to z orzeczeniem winy,
    a tak jak widać nie jest.

    Podejrzewam klasyczny rozkład pożycia, przypuszczalnie winy po żadnej
    stronie tak naprawdę nie ma, ale ponieważ to babka pierwsza złożyła pozew,
    to zaskoczony facet chciałby mieć ostatnie zdanie i jeszcze się na koniec w
    mały szantażyk zabawić ;-)

    K.

  • 13. Data: 2010-11-18 20:16:29
    Od: Iga <s...@o...pl>

    2010-11-18 09:03, Misiek pisze:

    > Ale jesli mąż wykaże winę żony (czego ona chce uninąć nawet kosztem
    > obniżenia alimentów na dzieci) to on wtedy może się domagać od niej
    > alimentów.
    > I pewnie tego kobiecina sie boi pisząc:
    > "czy takie moje "pisemko" załatwi sprawę? "

    kobiecina się nie boi :)
    ma tylko dość całej tej szarpaniny, obrzucania się gównem, ma dość
    wzajemnych pretensji..
    chce się rozstać kulturalnie z facetem z którym ją nic nie łączy
    oprócz nazwiska i dzieci

  • 14. Data: 2010-11-18 20:27:06
    Od: Iga <s...@o...pl>

    On 18 Lis, 20:15, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:
    > U ytkownik "gr" <j...@w...pl> napisa w wiadomo ci

    > No ale co w zwi zku z tym?
    > Mo e ma ch opa powy ej uszu i jest tak zdesperowana i zdecydowana na
    > rozw d, e zgodzi aby si nawet nawet na ust pstwa i dziwne "pisemka"
    > wymagane przez m a. A pyta po prostu, czy takie "pisemko" odniesie w og le
    > jakikolwiek skutek.
    >
    > K.

    ma powyżej uszu chłopa i awantur..bo to też odbija się na dzieciach
    chce napisać "dziwne" pisemko, w którym obniży znacznie alimenty na
    prośbę tatusia, który boi się że zbiednieje
    ona zaś ciut boi się reakcji sędziego, że zmniejszając alimenty na
    dzieci, daje dowód temu, że nie dba w sposób wystarczający o byt
    swoich pociech (co z niej za matka!)..
    jednocześnie jest skłonna przyjąć propozycję męża, by uniknąć ciągania
    dzieci po sądach..bo to odbije się na ich psychice

  • 15. Data: 2010-11-18 20:27:17
    Od: Iga <s...@o...pl>

  • 16. Data: 2010-11-19 07:06:06
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 18 Lis, 12:31, gr <j...@w...pl> wrote:

> [...]

    wzajemnych pretensji..
    chce się rozstać kulturalnie z facetem z którym ją nic nie łączy

    Jesli chce sie tak "kulturalnie" rozstac to rozwod bez ozekania o winie i
    niech facet sam alimenty wyznaczy. Nie potrzebne zadne pisemka itd.
    jak dla mnie to Ona sie boi wlasnie ze cos wyjdzie na jej niekorzysc...

  • 17. Data: 2010-11-19 07:28:41
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On 18 Lis, 21:27, Iga <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jednocześnie jest skłonna przyjąć propozycję męża, by uniknąć ciągania
    > dzieci po sądach..bo to odbije się na ich psychice

    Daj sobie spokoj z komentowaniem takich wypocin, wiem ze pewnie
    niezbyt przyjemnie sie czyta jakies wyssane z palca bzdury na swoj
    temat, ale pisza je w wiekszosci przypadkow jacys wykastrowani przez
    kobiety (byla zona, adwokat zony, sedzina) faceci. Zawsze jak na
    pl.soc.prawo jakas kobieta zapyta o rozwod/alimenty to paru frustratow
    ja obskoczy wyzywajac i przekladajac na nia swoje projekcje.

    Zadalas pytanie w temacie prawa i uzyskalas odpowiedz, zadne pismo nic
    nie zmienia. Aby bylo jasniej napisze tak, alimenty sa na dzieci, nie
    na Ciebie, wiec nie masz prawa ich sie z dzieci zrzekac, zmiejszac
    itd.

    Daniel

  • 18. Data: 2010-11-19 07:39:18
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Misiek" <p...@o...pl> napisał

    > Jesli chce sie tak "kulturalnie" rozstac to rozwod bez ozekania o winie i
    > niech facet sam alimenty wyznaczy.

    A czy Ty doczytałeś, że on nie chce jej dać tego rozwodu i próbuje ją
    szantażować?

    > Nie potrzebne zadne pisemka itd.

    Powiedz to jej mężowi :)

    > jak dla mnie to Ona sie boi wlasnie ze cos wyjdzie na jej niekorzysc...

    A jak dla mnie, to wyczytałeś coś, czego nie napisano.

    K.

  • 19. Data: 2010-11-19 08:47:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale wówczas to raczej jemu zależałoby na rozwodzie i to z orzeczeniem
    > winy, a tak jak widać nie jest.

    a co mu po orzeczeniu winy, jak dzieci na 99% zostana przy niej, a a limenty
    i tak bedzie musial placic?
    a pozatym moze wogole nie zalezy mu na rozwodzie, moze mimo wszystko chce
    byc z dziecmi pod jednym dachem i byc moze z nia

    moze byc i tak

  • 20. Data: 2010-11-19 09:02:21
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > a co mu po orzeczeniu winy, jak dzieci na 99% zostana przy niej, a
    > alimenty i tak bedzie musial placic?

    Chyba za często "TATĘ" oglądałeś :)

    > a pozatym moze wogole nie zalezy mu na rozwodzie, moze mimo wszystko chce
    > byc z dziecmi pod jednym dachem i byc moze z nia

    I dlatego szantażuje ją jakimiś "pisemkami"?

    K.