  • 1. Data: 2010-11-17 21:51:39
    Temat: Wycieczka na basen przedszkolaków i odpowiedzialność
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Przedszkole organizuje wyjście przedszkolaków na basen. Wychowawczynie
    nie maja nic do gadania. Kto ponosi odpowiedzialność za dzieciaki w
    razie W na basenie Ratownik czy Przedszkolanka?

  • 2. Data: 2010-11-17 21:53:24
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-17 22:51, PesTYcyD pisze:
    > Przedszkole organizuje wyjście przedszkolaków na basen. Wychowawczynie
    > nie maja nic do gadania. Kto ponosi odpowiedzialność za dzieciaki w
    > razie W na basenie Ratownik czy Przedszkolanka?

    prawie zawsze z dzieciarami idzie jakis rodzic

  • 3. Data: 2010-11-17 21:59:37
    Od: Staszek Bączymucha <s...@p...pl>

    On 11/17/2010 10:53 PM, konieczko wrote:

    > prawie zawsze z dzieciarami idzie jakis rodzic

    To się nazywa odpowiedź na temat:D
    I co, on odpowiada za wszystkie dzieci?

  • 4. Data: 2010-11-17 22:01:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-17 22:51, Użytkownik PesTYcyD napisał:
    > Przedszkole organizuje wyjście przedszkolaków na basen. Wychowawczynie
    > nie maja nic do gadania. Kto ponosi odpowiedzialność za dzieciaki w
    > razie W na basenie Ratownik czy Przedszkolanka?

    Oboje, ratownik tylko w przypadku tonięcia, przedszkolanka
    w każdym innym (dziecko biegnąc się pośliźnie, upadnie i rozbije
    głowę).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-11-17 22:15:23
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przedszkole organizuje wyjście przedszkolaków na basen. Wychowawczynie nie
    > maja nic do gadania.
    Nieprawda. Mają.

    > Kto ponosi odpowiedzialność za dzieciaki w razie W na basenie
    Zależy od okoliczności.

    > Ratownik czy Przedszkolanka?
    Kto to jest przedszkolanka??

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-11-17 22:15:31
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 3:51 PM, PesTYcyD wrote:
    > Przedszkole organizuje wyjście przedszkolaków na basen. Wychowawczynie
    > nie maja nic do gadania. Kto ponosi odpowiedzialność za dzieciaki w
    > razie W na basenie Ratownik czy Przedszkolanka?

    jeśli to organizuje przedszkole i zadna inna umowa was nie łączy z
    plywalnia/ratownikami to przedszkolanaka.

    analogicznie jak na plazy.
    jak sie dziecko utopi, to przeciez nie ratownik jest temu winny.

    umowa pomiedzy przedszkolem a ratownikiem was nie obchodzi.
    w waszej umowie z przedszkolem nie ma punktu o możliwości powierzenia
    opieki innym osobom, szczególnie z poza przedszkola.

  • 7. Data: 2010-11-17 22:17:03
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 3:53 PM, konieczko wrote:

    > prawie zawsze z dzieciarami idzie jakis rodzic

    prawie zawsze to nie idzie, po jest w pracy. szczególnie w przedszkolu.

    na wycieczke, rodzic jako opiekun moze pojechac.

    w ramach przedszkola rodzica raczej nie zatrudnili.
    po za tym przedszkole nie ma prawa powierzyc opieki nad dziecmi innym
    oosbom.

  • 8. Data: 2010-11-17 23:34:24
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 4:21 PM, konieczko wrote:
    > Co ty pierdolisz moj syn chodziol do przedszkola i zawsze byly 2 jak nie
    > 3nadtroskliwe matki. Prawde mowiac az dziwne ze jak moga przyjsc na
    > basen to po co dziecko oddaja do przedszkola

    bo w domu nie da sie bawic w grupie z innymi dziecmi i mieć kolegów i
    koleżanki.
    Zrobilem to samo. posłałem dziecko do przedszkola, bo chciało, mimo, że
    nie musiałem. Skarżyło się, że wszyscy na podwórku się znają, tylko ono
    jest ciągle "nowe".
    Oczywiscie nie na cały dzień, bo to bez sensu.

  • 9. Data: 2010-11-17 23:45:34
    Od: Suri <b...@p...fm>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Oboje, ratownik tylko w przypadku tonięcia, przedszkolanka
    > w każdym innym (dziecko biegnąc się pośliźnie, upadnie i rozbije
    > głowę).
    >

    > Pozdrawiam
    Radek jesz kupy?

  • 10. Data: 2010-11-18 06:09:06
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-17 22:53, konieczko pisze:

    > prawie zawsze z dzieciarami idzie jakis rodzic

    P...isz jak zwykle, głupio i bez sensu.
    Co ja mogę zrobić rodzicowi jakiegoś bachora, jak mój bachor się utopi?

    Odpowiada przedszkolanka i dyr. przedszkola. Oczywiście tylko wtedy,
    jeśli sąd udowodni im zaniedbania, które doprowadziły do wypadku.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.