    From: Iga <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwód-alimenty
    Date: Thu, 18 Nov 2010 12:27:06 -0800 (PST)

    On 18 Lis, 20:15, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:
    > U ytkownik "gr" <j...@w...pl> napisa w wiadomo ci

    > No ale co w zwi zku z tym?
    > Mo e ma ch opa powy ej uszu i jest tak zdesperowana i zdecydowana na
    > rozw d, e zgodzi aby si nawet nawet na ust pstwa i dziwne "pisemka"
    > wymagane przez m a. A pyta po prostu, czy takie "pisemko" odniesie w og le
    > jakikolwiek skutek.
    >
    > K.

    ma powyżej uszu chłopa i awantur..bo to też odbija się na dzieciach
    chce napisać "dziwne" pisemko, w którym obniży znacznie alimenty na
    prośbę tatusia, który boi się że zbiednieje
    ona zaś ciut boi się reakcji sędziego, że zmniejszając alimenty na
    dzieci, daje dowód temu, że nie dba w sposób wystarczający o byt
    swoich pociech (co z niej za matka!)..
    jednocześnie jest skłonna przyjąć propozycję męża, by uniknąć ciągania
    dzieci po sądach..bo to odbije się na ich psychice