  • 1. Data: 2010-11-17 19:13:09
    Temat: Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    W jakich aktach prawnych szukać regulacji dot. upadłości
    przedsiębiorcy będącego osoba fizyczną?

  • 2. Data: 2010-11-17 20:22:32
    Temat: Re: Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Alek wrote:
    > W jakich aktach prawnych szukać regulacji dot. upadłości
    > przedsiębiorcy będącego osoba fizyczną?

    Jest odrębna ustawa Prawo upadłościowe i naprawcze. Głośno było o upadłości
    konsumenckiej, ale czy cokolwiek wprowadzono dla przedsięborców będących
    osobami fizycznymi, to nie wiem.
    Napisz co i jak - jak już przeczytasz :-)

  • 3. Data: 2010-11-17 20:33:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Jest odrębna ustawa Prawo upadłościowe i naprawcze.

    Dzieki, to chyba to czego mi potrzeba.

    > Głośno było o upadłości konsumenckiej, ale czy cokolwiek wprowadzono
    > dla przedsięborców będących osobami fizycznymi, to nie wiem.
    > Napisz co i jak - jak już przeczytasz :-)

    To obszerna lektura :)