  • 1. Data: 2006-09-12 18:20:00
    Temat: rozwód
    Od: majes <t...@o...pl>

    Witam
    Piszę do was z prośba o porade
    Jestem w tej chwili w trakcie ustalania warunków rozwodu z mężem. Nasze
    małżeństwo trwało 9lat mamy 9 letnia corke. od jakiegoś czasu nie
    żylismy z mezem w zgodzie (tak naprawde to przez 9 lat nie było tak jak
    byc powinno). teraz chcemy sie rozwiesc. Z tym ze on chce zeby rozwod
    byl z orzeczeniem o mojej winie (zdrada). Powiedzcie czy mam szanse
    wygrac sprawe rozwodowa? tzn chciałabym aby doszlo do rozwodu bez
    orzekania o winie. Jak wiadomo chodzi o pieniadze. czy jest szansa ze
    jesli wezme adwokata to on doprowadzi do tego ze sad jednak nie orzeknie
    mojej winy i nie bede ponosila wszystkich kosztów?

  • 2. Data: 2006-09-12 22:10:20
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Wchodzisz w gówno i chcesz żeby pachniało?

  • 3. Data: 2006-09-15 20:35:26
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurq" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wchodzisz w gówno i chcesz żeby pachniało?
    >
    > Użytkownik "majes" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    A czy była ta zdrada ??????? bo jeżeli nie to ON może tylko chcieć
    Oczywiście że nie zgadzaj się na rozwód z orzekaniem o Twojej winie. Jesteś
    czysta to wygrasz bez adwokata.