  • 1. Data: 2006-09-12 17:03:31
    Temat: komercyjna domena a regulamin własciciela domeny
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    chciałem sobie zarejestrować domenę produkt.dzierzoniow.pl
    jestem mieszkańcem Dzierżoniowa - prowadzę w tym mieście działalność - co
    więcej udało mi się ją rozwinąć na tyle ze mam klientów z całej polski i
    nawet z czech - nadeszła pora na stronkę internetową aby moi klienci mogli
    do mnie lepiej dotrzeć - nazwa mojej firmy nic nie mówi na pierwszy raz - za
    to produkt który sprzedaje oraz miasto gdzie prowadzę firmę tak - chciałem
    wiec zarejestrować w/w domenę - nie jest to ani obraźliwa nazwa ani nikogo
    rażąca - mam tez pozwolenie producenta owego towaru
    niestety urząd miasta Dzierżoniowa który jest właścicielem domeny
    regionalnej dzierzoniow.pl - uchwalił sobie regulamin w którym pisze ze
    będzie rejestrował tylko domeny niekomercyjne (ale nie dla osób prywatnych
    jak się okazuje) oraz domeny dla instytucji państwowych.
    co ciekawe urząd stał sie właścicielem tej domeny jakoś tak przed rokiem i
    utrzymuje komercyjne domeny które już działały przez zakupem i wystawia też
    faktury za utrzymanie tych domen komercyjnych.

    czy mogę w jakiś sposób wpłynąć na ów regulamin - gdyż bardzo mi zależy na
    takiej a nie innej domenie
    Hubert

  • 2. Data: 2006-09-12 17:26:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 19:03:31 +0200, Hubert napisał(a):

    > czy mogę w jakiś sposób wpłynąć na ów regulamin - gdyż bardzo mi zależy na
    > takiej a nie innej domenie

    A nie latwiej zarejestrowac np. costam-dzierzoniow.pl ?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-12 17:46:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > czy mogę w jakiś sposób wpłynąć na ów regulamin - gdyż bardzo mi zależy
    > na takiej a nie innej domenie

    Niedlugo wybory, masz szanse :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-09-12 18:32:13
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    > A nie latwiej zarejestrowac np. costam-dzierzoniow.pl ?
    a po co to drzeć pieniądze ?

  • 5. Data: 2006-09-12 18:33:04
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Niedlugo wybory, masz szanse :)

    szanse to ja mam na wyjazd z tego kraju :) a wybory wg mnie sa juz stawione

  • 6. Data: 2006-09-12 19:19:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 20:32:13 +0200, Hubert napisał(a):

    > a po co to drzeć pieniądze ?

    Taka domena kosztuje tyle samo, o ile nie taniej niż domena o której
    piszesz :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl