  • 41. Data: 2011-12-21 15:52:29
    Temat: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > No i w czym problem, by je przerzucić na klienta? Każda firma to robi w
    > mniejszym
    > lub większym stopniu. W czym widzisz problem?

    W tym, że nie udzielił rabatu

  • 42. Data: 2011-12-21 16:58:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-21, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > W tym, że nie udzielił rabatu

    A obowiązek udzielenia rabatu wynika z ... ?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2011-12-21 17:22:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > A obowiązek udzielenia rabatu wynika z ... ?

    Przerzucania na klienta. Inaczej nie jest to przerzucenie :-)

  • 44. Data: 2011-12-22 00:29:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Dec 2011, Nixe wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Ale nie każda w tak wyjątkowo pazerny i bezwględny sposób.

    Owa firma popełniła gruby błąd: powinna wystawić dwie wersje
    umowy, jedną z ceną w wersji "nieodwoływalnej" i drugą
    w wersji z 2-miesięcznym wypowiedzeniem.
    Klienci wiedzieliby, ile dostali opustu, i wszyscy byliby
    zadowoleni ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2012-01-17 21:59:36
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem jest
    > to łatanie ich budżetu przez osoby niezadowolone z kursu.

    ale to jest typowa jednostronna ochrona ich interesów. Oni doskonale wiedzą,
    że małemu dziecku może się odwidzieć, ale sami są gotowi takie zajęcia
    prowadzić, więc pobierają opłatę za taką właśnie gotowość. Czy chcesz
    korzystać z zajęć czy nie - Twoja sprawa, ale zawarłeś umowę i w czasie jej
    twrania masz do tego prawo.
    DOkładnie takie same klauzule ma sieć fitness klubów PURE.
    W przypadku dziecka IMHO dostaniesz na żądanie od każdego lekarza
    zaświadczenie i sobie umowę rozwiążesz. U małych dzieci często występują
    somatyczne reakcje na np niechciane czy nielubiane sytuacje (nop wymioty lub
    gorączka) i takie zaświadczenie nie będzie niczym niezwykłym