eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2009-09-01 06:00:16
    Temat: rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Podpisalem umowe na swiadcznie uslug TV i Internet u mnie w mieszkaniu.
    Niestety z powodu wyjazdu przegapilem termin 10 dni na rozwiazanie umowy bez
    podania przyczyny. Po otrzymaniu faktury okazalo sie ze oplaty sa inaczej
    naliczane niz wspominal przedstawiciel handlowy (ale zgodnie z podpisana
    umowa). Zlozylem reklamacje na uslugi zawarte na fakturze. Poprosilem
    rowniez o rozwiazanie umowy bez obciazania mnie dodatkowymi kosztami,
    poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac umowe musze pokryc koszty
    instalacji.
    Operator nie odpowiedzial na reklamacje w ciagu 14 dni. Czy operator ma
    obowiazek zaakceptowac moje wszystkie warunki zawarte w reklamacji? Glownie
    chodzi mi o rozwiazanie umowy bez obciazania mnie kosztami?
    dzieki
    Pozdrawiam
    Adam



  • 2. Data: 2009-09-01 06:51:46
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    adam pisze:

    > Operator nie odpowiedzial na reklamacje w ciagu 14 dni. Czy operator ma

    Przy świadczeniu usług telekomunikacyjnych operator ma 30 dni na
    odpowiedź na reklamację.

    Wojtek


  • 3. Data: 2009-09-01 07:05:28
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi wrote:
    > adam pisze:
    >
    >> Operator nie odpowiedzial na reklamacje w ciagu 14 dni. Czy operator ma
    >
    > Przy świadczeniu usług telekomunikacyjnych operator ma 30 dni na
    > odpowiedź na reklamację.
    >

    Ale reklamacja musi spełniać formalne wymogi co do treści. Na pewno
    przedmiotem reklamacji nie może być "...rozwiazanie umowy bez obciazania
    mnie dodatkowymi kosztami, poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac
    umowe musze pokryc koszty instalacji"

    M.


  • 4. Data: 2009-09-01 17:21:42
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug TV
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Ale reklamacja musi spełniać formalne wymogi co do treści. Na pewno
    > przedmiotem reklamacji nie może być "...rozwiazanie umowy bez obciazania
    > mnie dodatkowymi kosztami, poniewaz jesli bym chcial teraz rozwiazac umowe
    > musze pokryc koszty instalacji"
    >
    Witam,
    Reklamowalem wprowadzenie mnie w blad przez handlowca (twierdzil ze po 6
    miesiacach moge rozwiazac umowe bez ponoszenia zadnych kosztow), oraz to iz
    na fakturze pojawily sie koszty ktore nie byly zaznaczone na umowie.
    Ile operator ma czasu na odpowiedz na reklamacje?

    Dzieki
    Adam


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1