  • 1. Data: 2009-08-31 19:02:43
    Temat: Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    tak sie sklada ze kupilem TB na raty w Kredyt Banku, kredyt splacony z
    odsetkami za zwloke poniewaz niektore miesiace mialy opoznienie.
    Niestety Okazuje sie ze panowie z KB chca wyrwac jeszcze 300zl niby za
    korespondencje przypominajaca o odsetkach i telefony.

    Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne
    tam polecone. Troche sie wkurzylem bo temat juz przerabialem z karta
    kredytowa, kredyt splacony odsetki za zwloke tez a 300zl za kilka listow
    i 4 telefony to troche za duzo moim skromnym zdaniem. Chce wysmazyc
    pismo z prosba o wystawienie FV na telefony wraz z bilingiem
    potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.

    Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ? Co prawo (lewo) w
    takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2009-08-31 19:35:11
    Temat: Re: Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    games wrote:

> [...]
    > potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.
    >

    > Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ? Co prawo (lewo) w

    A co jest napisane w umowie i tabeli opłat i prowizji?

    M.

  • 3. Data: 2009-08-31 19:50:31
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    games pisze:
> [...]
    > potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.
    >

    > Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ? Co prawo (lewo) w

    Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i
    listy.
    Chyba się nie mylę.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-08-31 19:52:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 21:50, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i
> [...]

    Maja.

  • 5. Data: 2009-08-31 19:55:22
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 21:02, games <g...@g...home.pl> wrote:
> [...]
    > potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.
    >
    > Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?  Co prawo (lewo) w

    Prawo na to, ze bank nie wystawia faktury VAT. Dokumenty dotyczace
    uslug bankowych sa uznawane za dokumenty rownowazne fakturze VAT.

  • 6. Data: 2009-08-31 20:46:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    games wrote:

    > Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne
    > tam polecone.

    zapomniales jeszcze doliczyc pensji pani, która te telefony wykonała,
    kosztów zakupu komputerow drukarki, tonerów i papieru do drukowania
    upomnien, czasu pracy osob, ktora odstała dwie godziny w kolejce na
    poczcie, zeby te listy wysłać. Koszty kopert, pakowania, wynajmu
    pomieszczen, oswietlenia, herbaty "sluzbowej" itp itd.

    > Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?

    tylko wtedy kiedy obciążyli cie inaczej niż to było zapisane w regulaminie.

  • 7. Data: 2009-08-31 21:00:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    games pisze:
    > Chyba się nie mylę.

    Ty się blondi we wszystim mylisz, co piszesz.
    Decyduje TOiP.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 8. Data: 2009-09-01 06:49:06
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne
    > tam polecone.

    300 zł - coś tanio ci policzyli za tak uporczywe olewanie swoich zobowiązań.
    Decter

  • 9. Data: 2009-09-01 08:58:42
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Decter pisze:

    > 300 zł - coś tanio ci policzyli za tak uporczywe olewanie swoich zobowiązań.
    > Decter

    Ok zgadam sie z tymi 4 telefonami i 2 listami zwyklymi ale oni chca za
    20 listow i 10 telefonow. Dltego zapytuje czy powinni porzedstawic
    dowod nadania listow i biling z rozmow telefonicznych.

    Mam zastrzezenia do kosztow i dlatego chce zeby je udokumentowali.

  • 10. Data: 2009-09-01 13:43:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nadania listow i biling z rozmow telefonicznych.
    >
    > Mam zastrzezenia do kosztow i dlatego chce zeby je udokumentowali.

    Nic nie muszą Tobie dokumentować. Poczytaj TOiP banku i sprawdz tam
    obowiazujące stawki za monity
    Potwierdzenia wysłania listów mają w książce nadawczej. Telefony zapewne
    rónież mają zarchiwizowane.
    Skoro piszesz ze dostałas 10 upomnienń pisemnych i kilka monitów
    telefonicznych to ciesz sie że tylko 300zł za to skasowali.
    Widocznie należysz do tych co nie lubią regulowac terminowo swoich
    zobowiązań.
    A za kilka miechów bedziesz płakac i skarżyc się na grupe że nie możesz w
    sklepie nic na raty kupic bo dostajesz odmowy.

    Krzysiek