  • 1. Data: 2009-08-31 19:48:32
    Temat: Becikowe - dziwne oswiadczenie
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Niedawno urodzilo mi sie dziecko, przy rejestracji w urzedzie dostalem
    tez wniosek na becikowe. We wniosku znalazlem m.in. takie zdanie:
    "zamieszkuje i przebywam na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez
    okres co najmniej 1 roku przed zlozeniem wniosku" Poszukalem innych
    wnioskow w internecie i w zadnym nie znalazlem informacjie o przebywaniu
    w PL co najmniej rok. Pytam, poniewaz ostatnio wrocilem z zagranicy
    jednak teraz mieszkam na stale w PL. Czy tez zapis odnosnie roku ma
    jakies umocowanie prawne czy tez jest lokalnym widzimisie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-31 22:16:54
    Temat: Re: Becikowe - dziwne oswiadczenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    raviz pisze:
> [...]
    > jednak teraz mieszkam na stale w PL. Czy tez zapis odnosnie roku ma
    > jakies umocowanie prawne czy tez jest lokalnym widzimisie?

    Chodzi o to, czy jesteś rezydentem w RP, a nie jakimś obcokrajowcem,
    który sobie przyjechał urodzić, żeby capnąć becikowe.

  • 3. Data: 2009-09-01 11:46:38
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    raviz pisze:
> [...]
    > jednak teraz mieszkam na stale w PL. Czy tez zapis odnosnie roku ma
    > jakies umocowanie prawne czy tez jest lokalnym widzimisie?

    Skresl to, a jak Ci odmowia becikowego to zazadaj od nich podstawy prawnej.

  • 4. Data: 2009-09-01 12:15:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    raviz pisze:

> [...]
    > jednak teraz mieszkam na stale w PL. Czy tez zapis odnosnie roku ma
    > jakies umocowanie prawne czy tez jest lokalnym widzimisie?

    Jez.eli to lokalne becikowe to moz.e byc' lokalne widzimisie;.

    --
    spp