  • 1. Data: 2003-10-26 13:21:36
    Temat: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jacek Nowak" <t...@p...fm>

    Mam pytanie, czy przy pisaniu rozwiazywania umowy o prace (zawartej na czas
    okreslony powyzej 6 miesiecy) trzeba pamietac o jakis kruczkach. Co ma byc
    zawarte w takim pismie.
    Jeszcze jedno. W artykule 30 Kodeksu Pracy jest zapis:
    § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo
    ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    miesiąca.
    W mojej umowie jest podany dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Czy jezeli
    zloze pismo we wtorek to zakoncze prace w kolejnym trzecim tygodniu w
    sobote, czy po uplywie 14 dni czyli w poniedzialek trzeciego tygodnia licza
    od dnia zlozenia rozwiazania.
    Jezeli macie jakies wzory takim pism to prosze o przeslanie i odpowiedz na
    moje pytanie

    pozdraw
    Jacek Nowak
    t...@p...fm

  • 2. Data: 2003-10-26 17:35:33
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Jacek Nowak" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy przy pisaniu rozwiazywania umowy o prace (zawartej na
    czas
    > okreslony powyzej 6 miesiecy) trzeba pamietac o jakis kruczkach. Co ma byc
    > zawarte w takim pismie.
    nie znam w tym przypadku specjalnych pułapek

> [...]
    > zloze pismo we wtorek to zakoncze prace w kolejnym trzecim tygodniu w
    > sobote, czy po uplywie 14 dni czyli w poniedzialek trzeciego tygodnia

    w kolejnym trzecim tygodniu, w sobotę

    > Jezeli macie jakies wzory takim pism to prosze o przeslanie i odpowiedz na
    > moje pytanie

    jutro postaram sie podesłać wzór, ale własciwie to wystarczy napisać, że z
    dniem ... wpowiadasz umowę o pracę

    JO