    From: "bhg" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiązanie umowy na czas nieokreślony
    Date: Fri, 2 Nov 2007 10:18:54 +0000 (UTC)

    Mam umowę na czas nieokreslony z firmą telefoniczną. Powiedzmy, ze wysyłam
    pismo z rozwiązaniem umowy dnia 20 maja. Czy dobrze uważam, że mają
    obowiazek rozwiązać ze mna umowę po zakonczeniu następnego okresu
    rozrachunkowego czyli do końca czerwca? Jak zareagować na przysyłane
    następnie faktury za lipiec wraż z groźbami o wpisanie do rejestru dłużników?
    jakie przepisy to precyzują, czy era może sobie dowolnie ustalać kiedy
    rozwiąże umowę na czas nieokreślony nie licząc się z prawem powszechnym?