  • 1. Data: 2002-12-03 08:01:44
    Temat: rozwiazanie najmu
    Od: "PC" <c...@n...poczta.onet.pl>

    jak praktycznie powinienem "rozstac sie z wynajmujacym" takiej sytuacji

    - obecnie wyprowadzilem sie z mieszkanie kwaterunkowego wynajmowanego okolo
    33 lata (od okolo 1969) (przydzielone przez MZBM)

    - od okolo 1990 pierwszy wlasciciel nie zyje; wlascicielem lokalu zostaje
    syn
    (wlasciciele nie robili zadnych remontow (np dach przecieka, strop
    ,stolarka mocno podstarzala))

    - od okolo 1993 po sprawie w sadzie czynsz jest placony na konto sadu
    (depozyt sadowy)

    Czy powinienem spisac "wypowiedzenie umowy najmu" ? skoro nie istnieje
    "umowa najmu".

    A jak mam sie zachowac jak gosc nie zechce mi tego podpisac?

    Czy on moze zadac ode mnie remontu ? w jakim zakresie ?