  • 1. Data: 2005-04-28 14:37:37
    Temat: rozstrzyganie konkursu na stanowisko w firmie
    Od: Karol 'Carlos' Cieśla <k...@u...poczta.onet.pl>

    Mam pewne pytanie. Firma oglasza konkurs na jakies stanowisko, podaje
    wymagania itp. Czy osoba, ktorej oferta zostala odrzucona ma prawo
    zobaczyc, jaka oferta byla lepsza? Nie chodzi mi tu o dane osobowe
    lepszej oferty, ale o kwalifikacje zawodowe itp.

    --
    Pozdrawienia, Karol 'Carlos' Cieśla
    "Tak, przyjade i nasram wam do tego tramwaju i pozniej na wskocze na to

  • 2. Data: 2005-04-28 14:51:56
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > zobaczyc, jaka oferta byla lepsza? Nie chodzi mi tu o dane osobowe
    > lepszej oferty, ale o kwalifikacje zawodowe itp.

    Jesli to firma prywatna to nic nie wskórasz. To wewnetrzna sprawa firmy
    kogo wybiorą.

  • 3. Data: 2005-04-28 15:13:50
    Od: Karol 'Carlos' Cieśla <k...@u...poczta.onet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Jesli to firma prywatna to nic nie wskórasz. To wewnetrzna sprawa firmy
    > kogo wybiorą.

    1) Nie jest prywatna, lecz panstwowa - Regionalna Izba Obrachunkowa.
    2) Nie chce nic wskorac czy walczyc - chce wiedziec.

  • 4. Data: 2005-04-28 16:36:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol 'Carlos' Cieśla" <k...@u...poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:d4qv0j$2na$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Kogoś przecież wybrali. Da się z grubsza ustalić, jakie ma kwalifikacje.

  • 5. Data: 2005-04-28 20:13:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 17:13:50 +0200, Karol 'Carlos' Cieśla naskrobał(a):

    > 1) Nie jest prywatna, lecz panstwowa - Regionalna Izba Obrachunkowa.
    > 2) Nie chce nic wskorac czy walczyc - chce wiedziec.

    z zasady konkurs ma regulamin który reguluje sprawy odwołań itd.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-04-28 20:33:06
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > z zasady konkurs ma regulamin który reguluje sprawy odwołań itd.

    z zasady powinien mieć...

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl