  • 1. Data: 2005-04-28 14:27:15
    Temat: Intercyza?
    Od: Ela <ela.koltun@wytnij_to.wp.pl>

    Witam
    Czy ktoś miły mógłby uświadomić mnie w sprawie spisywania intercyzy?
    Czytam nowe przepisy, czytam i....mam zamęt.Mam własne mieszkanie,
    księgę wieczystą na nie - calutkie moje! :-) Wychodzę za mąż niebawem.
    Czy - w świetle nowych przepisów - to mieszkanie nadal będzie TYLKO
    moje, czy wspólne - czyli lecieć i spisywac intercyzę, czy nie trzeba?
    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2005-04-28 15:04:07
    Temat: Re: Intercyza?
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Ela napisał(a):
> [...]
    > Czy - w świetle nowych przepisów - to mieszkanie nadal będzie TYLKO
    > moje, czy wspólne - czyli lecieć i spisywac intercyzę, czy nie trzeba?

    nie trzeba ;).

    Oczywiście twe pytanie nie jest wyrazem nieufności do przyszłego
    towarzysza życia, prawda? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-04-28 15:48:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ela wrote:
> [...]
    > Czy - w świetle nowych przepisów - to mieszkanie nadal będzie TYLKO
    > moje, czy wspólne - czyli lecieć i spisywac intercyzę, czy nie trzeba?
    Co przed ślubem to twoje i tylko twoje.
    Ale zastanów się, czy po ślubie nie uzbiera się później sporo do
    podziału w razie czego.
    Jak bym i tak spisał

  • 4. Data: 2005-04-29 12:37:36
    Od: Ela <ela.koltun@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik stern napisał:

    > nie trzeba ;).

    No widzisz - a Witek ponizej twierdzi, że należałoby...hmmm....Czyli
    dalej nie wiem :-(

    > Oczywiście twe pytanie nie jest wyrazem nieufności do przyszłego
    > towarzysza życia, prawda? ;)

    To tylko i wyłącznie doświadczenia wyniesione z poprzedniego małżeństwa :-)
    Pozdrawiam - Ela

  • 5. Data: 2005-04-30 08:03:15
    Od: stern <s...@h...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 14:37:36 +0200, Ela napisał(a):

    > No widzisz - a Witek ponizej twierdzi, że należałoby...hmmm....Czyli
    > dalej nie wiem :-(

    Witek ma na myśli, że podpisanie intercyzy uchroni Was od sporów jak
    podzielić majątek nabyty _po_ zawarciu małżeństwa.

    Zresztą z uwagi na nowe okoliczności ujawnione w sprawie - całkiem
    słusznie.

    > To tylko i wyłącznie doświadczenia wyniesione z poprzedniego małżeństwa :-)
    > Pozdrawiam - Ela

    hmmm, załóż mu posłuch w telefonie, będziesz miec dowody[1]

    Gratulację, anyway :)

    pozdr.

    m.

    [1] Postanowiłem zostać ostatnim romantykiem.