  • 1. Data: 2005-04-28 14:28:38
    Temat: Komputery Sp. z o.o. - MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY !!!
    Od: "Dominik" <u...@w...pl>

    Znaleziono sposób na firmę "Komputery"!
    Prawo pozwala na zwracanie komputerów. Są dwie metody:

    Pierszą z nich jest uchylenie się od niej ponieważ została podpisana na
    skutek błędu
    w wyników celowych działań dezinformacyjnych firmy Komputery
    a druga na skutek niezgodności towaru z umową. Firma Komputery napisała w
    umowie,
    że sprzedawana płyta główna obsłuży procesor AMD Athlon XP 3200+ podczas gdy
    specyfikacja producenta płyty, którą otrzymali większość klientów mówi,
    że potrafi obsłużyć co najwyżej procesor AMD Athlon XP 3000+.

    Ludzie udają się sklepu i próbują zwrócić zakupiony sprzęt.
    Formularze można znaleźć w Internecie, m.in. na stronie
    www.uwagakomputery.pl
    która od jakiegoś czasu ostrzega przed praktykami firmy Komputery.

    Poinformujcie jak najwięcej osób o tym,
    może jakiś znajomy dał się naciągnąć. Teraz ma szansę naprawić swój błąd.

    Ukarajmy naciągaczy za ich niecne praktyki!

  • 2. Data: 2005-04-28 23:12:40
    Temat: Re: Komputery Sp. z o.o. - MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY !!!
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > www.uwagakomputery.pl
    > która od jakiegoś czasu ostrzega przed praktykami firmy Komputery.

    Wlasnie obejrzalem sobe wypowiedz pelnomocnika,
    pieprzy jak potluczony -> dla mnie MEGAROTFL!

    http://superc.tivi.net.pl/filmy/kur_21.wmv

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-29 06:08:15
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    rezist.com napisał(a):

    > Wlasnie obejrzalem sobe wypowiedz pelnomocnika,
    > pieprzy jak potluczony -> dla mnie MEGAROTFL!
    >
    > http://superc.tivi.net.pl/filmy/kur_21.wmv

    rzecznik?

    wybacz, ale ta prowadząca nie jest lepsza.
    Zwłaszcza przy pytaniu, dlaczego nie wolno zwrócić sprzętu?

    Dalej, przysłali do studia "specjalistę", który nie zna parametrów
    sprzętu i wygłasza tezy: "wydaje mi się, że <to i to>"

    Mie się wydaje, że specjalista niespecjalnie się zna.

    Chyba pozwę TVP o zwrot abonamentu - zna ktoś adresy jakichś
    stowarzyszeń? ;)

    pozdr.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-04-29 06:14:37
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Dominik napisał(a):

    > Ludzie udają się sklepu i próbują zwrócić zakupiony sprzęt.
    > Formularze można znaleźć w Internecie, m.in. na stronie
    > www.uwagakomputery.pl
    > która od jakiegoś czasu ostrzega przed praktykami firmy Komputery.

    Ze strony: "W świetle prawa podpisał taką umowę a nie inną, był naiwny,
    miał zaufanie do sklepów jako do instytucji w pewien sposób _zaufania
    publicznego_."

    Ani chyba trzeba będzie powołać samorząd zawodowy sprzedawców
    komputerów. (art. 17 konst RP)

    Ciekaw jestem czy ogólny poziom świadomości prawnej w tym pięknym kraju
    kiedykolwiek wzniesie się ponad poziom bezwzględnego zera i przejdzie
    choćby w lekki mrozik.

    refleksyjnie pozdrawiam

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 5. Data: 2005-04-29 14:43:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > wybacz, ale ta prowadząca nie jest lepsza.

    prowadzaca w ogole wydaje sie isc po jedynie slusznej linii :>

    > Mie się wydaje, że specjalista niespecjalnie się zna.

    on sie nie ma znac, on sie ma specjalizowac :D

    > Chyba pozwę TVP o zwrot abonamentu - zna ktoś adresy jakichś
    > stowarzyszeń? ;)

    a placisz? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-30 07:59:35
    Od: stern <s...@h...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 16:43:22 +0200, rezist.com napisał(a):

    > prowadzaca w ogole wydaje sie isc po jedynie slusznej linii :>

    grupy się naczytała

    > a placisz? :>

    ano,
    jestem praworządnym obywatelem.