  • 1. Data: 2005-04-28 14:28:26
    Temat: pytanko
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    Witam.Mam pytanko.
    Czy mógłbym wysyłać za granice prze naszą sławną Pocztę Polską papierosy w
    niewielkiej ilości do kogoś znajomego (też Polaka).Chodzi mi o wysyłkę np 5
    rakiet z Polski do Angli.Czy są jakieś przepisy które to regulują,a może
    wogóle nie można a może można wysłać tylko pare paczek.Po co ta osoba ma
    płacić 6 czy 7 funtów za pakę no nie ;-))
    Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-29 00:31:25
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Gregbike" <g...@p...onet.pl>

    > Witam.Mam pytanko.
    > Czy mógłbym wysyłać za granice prze naszą sławną Pocztę Polską
    papierosy...

    ZTCW, nie takie ludzie rzeczy wysylali ;)

    Pozdro,
    Greg

  • 3. Data: 2005-04-29 05:45:39
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > ZTCW, nie takie ludzie rzeczy wysylali ;)

    Tak to prawda,ale ja jak juz to chce zrobić wszystko zgodnie z naszym
    polskim,dziwnym prawem.Ma ktoś na to jakieś paragrafy?