  • Data: 2003-03-16 23:37:27
    Temat: rozstanie, dziecko i odżywianie
    Od: "indalo" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    odeszła ode mnie kobieta, mamy dziecko (ślubu nie było, ale dziecko jest
    uznane i nosi moje nazwisko)
    ustalenie nakładów z mojej strony odbyło się bez sądu, podobno nie będzie
    przeszkód z widywaniem dziecka (choć wyprowadziłą sie blisko 250km i to już
    jest wystarczająca przeszkoda)

    dziecko jest utrzymywane od kilku miesięcy (ma niecałe 2 lata) na tzw.
    diecie Kwaśniewskiego (dużo tłuszczy, mało białka), z czym się zupełnie nie
    zgadzam

    czy jest to ingerowanie w moje prawo do decydowania o dziecku i jego
    przyszłości (żaden sąd nie odebrał mi praw rodzicielskich) i czy istnieją
    jakies legalne instrumenty do nakazania zaprzestania trzymania dziecka na
    diecie, która nie jest do końca poznana i której wpływ na tak młody
    oprganizm wcale nie musi byc pozytywny?

    pzdr

    Marcin