  • 1. Data: 2002-10-25 09:46:08
    Temat: rozstanie
    Od: "pytong" <b...@i...pl>

    Witam szanownych klubowiczów, zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Mój
    kolega rozstał się ze swoją kobietą, nie byli małżeństwem, ale od ponad 5
    lat mieszkali razem. Całe jego zarobki szły na wspólne wydatki (opłaty,
    meble, benzyna, jedzenie.....), ok. rok temu kupili za wspólne pieniądze
    domek pod Warszawą (wszystkie formalności były zapisywane na jej nazwisko).
    Życie jak zwykle spłatało figla...... rozstali się (nie można określić z
    czyjej winy, ale razem doszli do takiego wniosku). Problem w tym, że kobieta
    stwierdziła, że nic mu się nie należy i kolega został praktycznie bez
    niczego........ nawet komputer i telewizor, który kupił za własne pieniądze
    (z dodatkowych zajęć) został u niej......... do kogo może się zwrócić o
    pomoc, o jakąś poradę?? Czy ma szanse na odzyskanie części swojego wkładu
    finansowego??... Bardzo proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-10-25 12:25:41
    Temat: Odp: rozstanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pytong <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@2...17.181.174...

    Bardzo proszę o odpowiedź.

    na drodze cywilnej małe szanse

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-25 12:50:07
    Temat: Re: rozstanie
    Od: "pytong" <b...@i...pl>

    > na drodze cywilnej małe szanse
    >
    > Sandra
    > >
    > No więc co można zrobić w takiej sytuacji??.... nie dość że chłopak jest
    załamany to jeszcze został bez niczego....

  • 4. Data: 2002-10-25 17:57:59
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    pytong wrote in news:27924-1035539219@213.17.181.174:

> [...]
    > niej......... do kogo może się zwrócić o pomoc, o jakąś poradę??
    > Czy ma szanse na odzyskanie części swojego wkładu finansowego??...

    Nie ma żadnych dokumentów że on to kupił za swoje pieniądze ? Faktur,
    rachunków ? Zawsze można też ją postraszyć US, w ostateczności złożyć
    "donos". W sumie skąd ona miała pieniądze na ten dom i rzeczy? Może się
    przestraszy. Tyle mi na szybko przyszło do głowy...

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8E7E7F0F-D09E-4964-9B00-7E76D5DAC0E7}

  • 5. Data: 2002-10-28 08:35:28
    Od: "pytong" <b...@i...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi...... ale jeśli by komuś z Was, coś sprytnego wpadło
    do głowy bardzo proszę o dalszą pomoc..... bo sytuacja naprawdę jest patowa