  • 1. Data: 2002-10-25 09:09:07
    Temat: Wykup lokalu a stare uchwaly
    Od: "Brahu" <K...@m...torun.pl>

    Witam

    Jestem nowy na grupie i od razu poprosze o pomoc. Sytuacja jest taka . Dnia
    8.10.2002 podpisalem Akt Notarialny i tym samym wykupilem mieszkanie na
    wlasnosc . Niestety jest konieczna naprawa stydzienki przeciwdeszczowej w
    zwiazku z czym podjeto odpowiednia uchwale . Zebranie i uchwala odbylo sie
    30.07.2002 czyli 2 miesiace przed moim wykupem . Na zebraniu zostalo
    ustalone (wiem od czlonkow wspolnoty) iz koszt tego remontu z mieszkan
    niewykupionych (wowczas i mojego) pokryje gmina . Wczoraj tj. 24.10.2002
    otrzymalem pismo iz jestem obowiazany do uiszczenia mojej czesci oplaty na
    ta naprawe . Dla uzupelnienia powiem iz wszyscy czlonkowie wspolnoty mieli
    uiscic wplate do dnia 20.08.2002 . Czy walczyc o to ze bezpodstawnie wzywaja
    mnie do zaplaty czy tez musze potulnie wydac dosc sporo pieniedzy.

    Pozdrawiam i licze na pomoc.
    Krzysztof